Meeltje gestuurd naar de NS.
Vandaag kreeg ik dit antwoord terug:
Geachte mevrouw XXX,
Graag beantwoord ik uw e-mail. U geeft aan dat het volle tarief in rekening is gebracht, terwijl u een geldig Voordeelurenabonnement heeft. Het spijt ons dit te vernemen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Graag lichten wij de oorzaak toe.
Op XX-XX-2010 jongstleden is uw Voordeelurenabonnement opnieuw verlengd. Wanneer u reeds reist op saldo met uw Voordeelurenabonnement dan is het belangrijk dat u met uw huidige kaart bij de kaartautomaat opnieuw uw reizen op saldo activeert wanneer het abonnement verlengd is. De reden voor dit verzoek is van technische aard: uw Voordeelurenabonnement is verlengd maar de koppeling met reizen op saldo moet nog gemaakt worden.
Wij adviseren u dan ook om naar de kaartautomaat te gaan en hier alsnog uw bestelling op te halen.
U wilt tevens het teveel betaalde terug ontvangen. Dit kunnen wij niet via de e-mail afhandelen, u kunt een brief sturen naar NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.
Met vriendelijke groet,
Ja, daar sta je dan. Bijna een jaar lang dus, reis ik voor de volle tarief op mijn voordeeluren kaart. Geen idee meer welke datums ik waarheen ben gegaan. Ik had een forse saldo op mijn kaart gezet dus lette ik niet zo goed op.
Dat is dus weggegooide geld.
Waarom is mij dit nooit verteld??!! Ik vind het best ingewikkeld, dit OV chip systeem. En verdomd duur ook, blijkt nu!
Als ik de tijd en energie had, ging ik hier achter aan. Maar dat heb ik niet. Mooie winst voor de NS. De vorige keer dat ik probeerde om mijn kaart bij te werken bij zo een automaat, heeft dat mij drie bezoekjes gekost bij de klantenservice balie op station Den Haag. Eens maar nooit weer...
Ik ga maar mijn voordeel uren abonnement opzeggen, denk ik. Ben wel goed maar niet gek.
No comments:
Post a Comment